Friss

Licenc

Creative Commons Licenc

Rambó:kés:ik

2008.05.09. 11:11 | Bencergazda | 14 komment

Címkék: messzevan bemutatós

Indul a görög aludni. Ma Rambó úr mutatja be önöknek ismerkedős énjét. Olvassák, tegyenek ajánlatot telefonon! jaj !nonofelet totalnája keneyget ,kássavlO .téjné sődekremsi kenkönö eb ajtatum rú óbmaR aM .indula görög a ludnI


Halló, itt Rambó

Szóval nem vagyok pontos. Nemrég megállt a vekkerem, ki is vágtam az ablakon, de a zsanéron Gellert kapott. Azóta monnyuk megy, de hát nem FORDÍTVA?! Naponta kétszer elgurul az ágyam mellett, hogy nagy az Isten állatkertje! Azt már tudom, hogy negyed háromkor van az állólámpánál, és mire odaér a tévéhez, már lekéstem a Barátok Közt! Most az a szar, hogy ha késik, collstokkal kell beállítanom.

Véleményem szerint ami késik, nem múlik, és a tél nem okoz függőséget.

Szeretem a könyvek illatát és a gyertya fényét. Ha becsukom a szememet, gondolatban mesés tájakon járok.
Szerintem bemutatkozószöveget lopni nem bűn.

Köszönöm. Rambó voltam.

A szöveg módosításának jogát bizonyos okok (pl. tartós jellemváltozás, fogyókúra) esetén fenntartom.

A bejegyzés trackback címe:

https://messzevan.blog.hu/api/trackback/id/tr14458868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algopyrin 2008.05.09. 11:23:54

El kel tiltanunk téged a könyvektől... Nemtom mi van bennük de ha beléjük szagolsz és utána más tájakon jársz az már nálad végzetes lehet! :)

/egy jóakaród/

Bencergazda 2008.05.10. 12:44:22

Most olvasok egy könyvet, José Zorilla írta. Don Juan negyedik feleségének, egy bizonyos, magyar származású Marinak a történetét dolgozza fel. A címe: Mari Juana

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.11. 22:01:25

Tök jó. 11:11-kor írtad ezt a bejegyzést. Valaki gondolt Rád! :D

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.18. 22:12:36

Itt sokkal jobb lesz. Igaz-é, Liba?!

hahanna 2008.05.19. 09:31:56

Igen! Legalábbis egy ideig biztos. Nos, hogyan fosszuk ki ezt a helyet is sörügyileg? És amúgy is... Neked vannak elveid?

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.19. 22:13:51

Szerintem úgy, hogy kérjük meg, hogy hívjon meg minket egy sörre.
Rambó, mit szólsz hozzá? :)

Azt hiszem, vannak... Nem emlékszem.

t58d4b

hahanna 2008.05.20. 08:15:43

Ó, vajon hol felejtetted őket?:P Kapard össze gymig:)
Jááháj, mennem kell vizsgázni, és kicsit khöm, szkeptikus vagyok a dolog kimenetelét illetően... Mármint bizonyosságaim vannak...

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.21. 11:47:14

És hogyan sikerült a vizsgád?

Bencergazda 2008.05.21. 11:51:55

Igen, Rambó, mit szólsz hozzá? Egyet én is kérek.


(ööö... ...ja...)

hahanna 2008.05.21. 16:37:15

Ez most skizofrénia?
négyes lett, képzeld, teljesen le voltam döbbenve, mikor megtudtam. Most meg már szétrobban az agyam a sok kivételtől, amit a német nyelv produkál a sok sok ragozási szabálya között...

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.21. 19:51:18

Fujj, tanulás, fujj.

Nekem mindegy, hogy hány embert hívsz még meg sörre. Lényeg, hogy nekünk jusson. :D

hahanna 2008.05.22. 09:56:19

Igazad van! Még szerencse, hogy nem vagyunk túl gátlásosak...:) Bár neked vannak elveid is...

Judit · http://www.spaces.msn.com/birojudit 2008.05.23. 13:17:19

Már nem tudom, hol, de valahol kérdezted, hogy megyek-e a törcsis koncertre. Na a válaszom az az, hogy valszeg igen. A fényképezőgépem társaságában. De hogy kések, az tuti. Már csak az a kérdés, hogy előtte hova menjek. De ez nem ide tartozik, mert még a végén valaki megmondja tényleg, hogy hová... :D

Drukkolok a holnapihoz! ;)

hahanna 2008.05.24. 07:22:27

Köszönöm, nagyon rámfér... Aludni nem nagyon ment, amikor igen, akkor is német erős főnevekkel teli mondatokkal álmodtam, nagyon durva volt! Tök jó, nagyon szép idődtök van, úgy tűnik, már valószínűleg rohanás van mosakodni (Balázs kivétel), jaj, de szép napotok lesz!
süti beállítások módosítása